Iako su Canonovi i Xeroxovi uređaji iznimno jednostavni za upotrebu i iako dobar dio njihovog održavanja možete napraviti i sami, za vas nudimo vrhunsku servisnu podršku kako bi se vaš posao odvijao bez zastoja.
Naši stručni timovi za vas obavljaju servisne intervencije na području cijele Hrvatske. Na prijavu kvara obvezujemo se izaći na intervenciju unutar jednog radnog dana, a u hitnim slučajevima uvijek odgovaramo i ranije od tog roka.
U slučaju da želite prijaviti kvar, kontaktirajte nas telefonski (01/3094-715, 01/3042-224) ili e-mailom (servis@kopias.hr) ili ispunite donji obrazac.
Kod kupnje uređaja ponudit ćemo vam S&M ugovor o održavanju koji osigurava kontinuirani ispravan rad kupljenog uređaja.
Prednosti S&M ugovora:
Drivere za sve Canonove uređaje možete prezuzeti putem tražilice dostupne na Canonovim stranicama (link)